I děti mohou mít „home office“.

I děti mohou mít „home office“. Distanční forma vzdělávání by nemusela být jen dočasným jevem. Někteří odborníci soudí, že v budoucnu bude stále častěji využívána v kombinaci s klasickou školní docházkou. 1. místopředseda Senát Parlamentu ČR a ředitel Gymnázium Jana Keplera Jiří Růžička soudí, že online vzdělávání může být v budoucnu vhodným doplňkem k běžné, prezenční výuce. „Už dnes existují některé výukové programy, třeba Techambition pro výuku a prověřování matematiky, které jsou výborným doplňkem klasické výuky ve škole,“ uvádí příklad. Růžička si prý dokáže představit, že by se ve školách žákům už nepředávalo takové kvantum informací z tolika oborů a část vzdělávacího procesu by se mohla již trvale odehrávat ve virtuálním prostoru. Ale nedokáže si úplně představit, že by vedle sebe jako paralelní a volitelné modely fungovaly prezenční a distanční výuka. „Pro toho učitele by bylo téměř nezvládnutelné, kdyby část jedné třídy pracovala prezenčně a část distančně. To si neumím představit,“ uvažuje Růžička. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/cast-deti-nasla-v-online-vyuce-zalibeni-ceka-nas-hybridni-skolstvi-102158#utm_content=ribbonnews&utm_term=%C4%8D%C3%A1st%20d%C4%9Bt%C3%AD&utm_medium=hint&utm_source=search.seznam.cz